Meglett a Szekszárdi borvidék új arca!

Meglett a Szekszárdi borvidék új arca!

A Szekszárdi borvidék pályázat keretén belül választotta ki új arculatát. A friss és modern, de a hagyományokat is tiszteletben tartó terv nyertesét a borvidék képviselői és a pályázatot lebonyolító ArtHungry.com által felkért zsűri közösen választották ki.

A tervezők 2016. október 10-28. között dolgozhattak az elképzeléseiken, majd azokat feltöltötték az ArtHungry.com oldalára. Ezek közül a tervek közül választotta ki a zsűri, hogy kié legyen a nyertes pályamű, illetve ezzel párhuzamosan, sőt egészen november 20. éjfélig a közönség is szavazhatott a kedvencére.

A nyertes és a közönségdíjas kihirdetésére, a díjak átadására november 21-én került sor a Hygge rendezvényhelyszínen tartott zártkörű eseményen, ahol a Szekszárdi borvidék borait is kóstolhatták a meghívottak.

„Nagy örömünkre – a több mint 140 nevezés között – feltöltésre került sok minőségi pályamunka is, jól működött, hogy egy szakmai közösségi felületen kellett prezentálnia az alkotóknak. A 30-as shortlistbe szavazott munkákból először kilencet, majd kettőt emelt ki a zsűri, amelyek közül végül a Szekszárdi Borászok Céhe választotta ki a nyertest. Véleményem szerint a Szekszárdi borvidék végre egy mai, vagány és modern új arculatot kapott, jól azonosítható, erős logóval.”- mondta a pályázat lebonyolításában résztvevő ArtHungry.com művészeti vezetője, Tábori-Simon José.

A zsűri tagjai Auth Attila, a Magyar Képzőművészeti Egyetem adjunktusa, Laki Eszter tervezőgrafikus, Tábori-Simon José, az ArtHungry.com művészeti vezetője, valamint Eszterbauer János borász, a Szekszárdi Borászok Céhének elnöke, ifj. Heimann Zoltán és ifj. Vida Péter borászok voltak.

A győztes pályamunka (amelynek a díja 500.000 Ft) nyertesei Lakosi Krisztián és Nagy Dániel lettek, akik a borvidékkel közösen dolgoznak tovább az új arculaton.

A közönségdíjat, amely egy borkóstolóval és dűlőtúrával egybekötött hétvége a Szekszárdi borvidéken, Kun Bianka és Juhász Franciska kapták, akikre 170-en voksoltak az ArtHungry.com oldalán.

Ifj. Heimann Zoltán a Szekszárdi Borászok Céhének képviseletében így foglalta össze, hogy miért is volt fontos a borvidék számára ez a pályázat: „A Szekszárdi borvidék kommunikációjának egyik alapköve ez az új arculat. Kerestük a jó felismerhetőséget, az időtállóságot, a letisztultságot: Lakosi Krisztián és Nagy Dániel munkája felelt meg a legjobban. A további felelősségünk és feladatunk az, hogy erre az arculatra építkezzünk: már készül a borvidéki térképünk, szeretnénk még ismertebbé tenni a szekszárdi palackba töltött három borunkat, a szekszárdi bikavért, kadarkát és kékfrankost. A cél az, hogy a boraink minőségét és kommunikációját is európai szinten mérjük.”

A beérkezett pályázati munkákat itt lehet megtekinteni: https://palyazat.arthungry.com/hu/szekszard

(Készült a sajtóközlemény alapján)


Related Posts

Fiáth Attila – Senki nem akar darázsfészekbe nyúlni

Fiáth Attila – Senki nem akar darázsfészekbe nyúlni

A világot nem váltottuk meg, de akarva, akaratlanul komoly vitákat és indulatokat sikerült keltenünk a szakmában. Egy éves lett a Fiáth Attilával készített interjúm, úgyhogy ismét találkoztunk egy kávé mellett és ott folytattuk a beszélgetésünket, ahol abbahagytuk, némelyik gondolatot pedig tovább boncoltuk. Annyi biztos: a […]

Sütni-inni kékfrankos

Sütni-inni kékfrankos

A Wineglass Communication csapat jóvoltából még múlt évben volt szerencsém bejárni néhány szekszárdi borászatot (Takler, Szeleshát, Sebestyén, Fritz), a részletes beszámolót pedig ITT, ITT és ITT találjátok meg. És ahogyan általában ilyenkor lenni szokott, a nap végére valamelyik pincészet mindig becsempész a csomagtartóba is néhány […]



Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..


Inline
HA TETSZETT, AKKOR FACEBOOKON IS KÖVETHETED A WINEARTCULTURE OLDALÁT! KÖSZÖNÖM!
Inline
HA TETSZETT, AKKOR FACEBOOKON IS KÖVETHETED A WINEARTCULTURE OLDALÁT! KÖSZÖNÖM!