Napenergiával érkezhetnek majd a világ legjobb pezsgői

Napenergiával érkezhetnek majd a világ legjobb pezsgői

Március 9-én indult első világkörüli útjára üzemanyag nélkül Abu Dhabiból a Solar Impulse 2 repülőgép, amelyhez kizárólag napenergiát használnak, és mára már túl van az első hat állomáson. Várhatóan napokon belül megkezdi leghosszabb szakaszát a kínai Nanjingból Hawaii-ra. A megterhelő öt napon és éjszakán át tartó 8172 km-es óceán feletti utazás, nagy kihívást jelent mind a két pilótának, és a 80 fős kísérő személyzetnek egyaránt. A rekordkísérlet hivatalos támogatójaként a MoëtHennessy csoport is részt vállalt a kezdeményezésben, hogy világszerte együtt ünnepeljék a fenntarthatóságot és felhívják a figyelmet a megújuló energiaforrásokban rejlő hatalmas potenciálra.

A MoëtHennessy, az LVMH Csoport bor- és párlatdivíziója, ott van az út minden állomásán és szerepet vállal a monacói irányítóközpont házigazdájaként is. Érdekességként érdemes megemlíteni, hogy a csoporthoz tartozó márkák közül, a Veuve Clicquot, első champagne szállítmányát 1780-ban indította útnak Oroszország felé, a Hennessy cognac 1787-ben kelt át először az óceánon és kezdte meg sikertörténetét az Egyesült Államokban, a luxus szimbólumaként ismert Dom Pérignon champagne, pedig 1859-ben érkezett meg a messzi Kínába.

MoëtHennessy
MoëtHennessy

Az innovatív technológiával működő Solar Impulse 2 repülőgép átlagsebessége 78 km/h, és 2 napon és 2 éjjelen át képes egyben repülni. A különleges repülőgép szárnyszélessége 72 méter (szélesebb, mint egy Boeing 747 Jumbo Jet), amelyre több mint 17 ezer napelemcellát szereltek fel közel 270 nm-es felületen.

A MoëtHennessy az LVMH Csoport bor- és párlatdivíziója, amelyhez 21 italmárka tartozik, köztük a világ első számú cognac-háza, a Hennessy és a legjelentősebb champagne márkák, mint a Moët & Chandon, a Veuve Clicquot, a Dom Pérignon, Ruinart, Krug és a Mercier. További márkáik a lengyel prémium vodka, a Belvedere, valamint a Glenmorangie, Ardbeg, Chandon, Newton, Cheval des Andes, Terrazas de los Andes, Cloudy Bay, Cape Mentelle, Numanthia, Wenjun, Château Cheval Blanc, Château d’Yquem és a Clos des Lambrays.

Mára a csoport presztízs boraival, párlataival 160 országban van jelen 6 000 munkavállalóval és termelésük 95 %-át exportálja, ezzel a piac első számú globális szereplője.

 



Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..


Inline
HA TETSZETT, AKKOR FACEBOOKON IS KÖVETHETED A WINEARTCULTURE OLDALÁT! KÖSZÖNÖM!
Inline
HA TETSZETT, AKKOR FACEBOOKON IS KÖVETHETED A WINEARTCULTURE OLDALÁT! KÖSZÖNÖM!