A borturizmus áll az őszi kampány fókuszában

A borturizmus áll az őszi kampány fókuszában

A Magyar Turisztikai Ügynökség őszi országos forgalomélénkítő kampányt indít, amelynek a fókuszában a hazai borrégiók állnak. A cél a turisztikai szezon meghosszabbítása és a borvidékek egyediségének, sokszínű kínálatának bemutatása. Ezzel egyidőben elindul a megújult bor.hu, amely még gazdagabb tartalommal és praktikus funkciókkal segíti a turisták tájékozódását.

Idén ősszel érdemes új szemmel felfedezni Magyarországot, és még jobban megismerni, milyen élményeket kínálnak hazánk borvidékei. Ezt üzeni a most induló, 6 hetes őszi kampány, amelyben már markánsan megjelenik az egyes borrégiók saját arculata és márkája. A kampánytervezés során ismét az adatokat hívta segítségül a Magyar Turisztikai Ügynökség, így mindenkihez célzottan azon borrégiónak a hirdetései jutnak el, amelyek a legrelevánsabbak a számára. A kampányhoz 6 különböző, borrégiónként más és más hirdetés készült, ezek jelennek majd meg az óriásplakátokon, nyomtatott és online felületeken, illetve a közösségi médiában. Az imázsfilm a szüreti időszakban a boron, gasztronómián és borvidékeken keresztül inspirál új helyek felfedezésére, amely online és televíziós csatornákon is látható lesz.

Könnyid László, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgató-helyettese kiemelte: az MTÜ elkötelezett a borturizmus és annak széles körű népszerűsítése iránt. Fontos eleme a gasztronómiának, és kiemelkedő szerepe van az országimázs-formálásban is. Az idei kampány újdonsága, hogy a korábbi nyári kampányhoz hasonlóan, adatvezérelt eszközökkel szólítja meg a különböző célcsoportokat, így például az egyre markánsabb szegmenst képviselő fiatal korosztályt is.

Borrégiónként új arculat

A borrégiók most bemutatkozó saját arculata túlmutat a kampányidőszakon, hiszen a jövőben ennek az elemeit és üzeneteit használja majd az MTÜ a hazai borturizmus népszerűsítésére. Az arculat nem teljesen új keletű, hiszen a 2019-ben bemutatott közösségi magyar bormárkán – Magyar Bor, Személyesen – alapszik. Az új logókat, valamint a szlogeneket, üzeneteket minden magyar borászat szabadon használhatja, feltüntethetők a pincészetek helyszínén, nyomtatványaiban, online felületein és a rendezvényeken. Az új arculat alapján készült borturisztikai kiadványok és térképek pedig már letölthetők a bor.hu weboldalról, nyomtatott formában pedig a Tourinform hálózat irodáiban lehet őket beszerezni.

Gál Zsombor, az MTÜ borturisztikai szakértője hangsúlyozta: fontos újítás, hogy mostantól a borvidékeket felölelő 6 borrégió szerepel a marketingben, amelyek egységes logika mentén kaptak itthon és a nemzetközi piacon is jól kommunikálható, az adott régió jellegzetességeit erősítő arculatot. A borturizmus egyre fontosabb részét képezi az országmárkának, a fókusz a teljes desztinációs élménycsomagon van. Ennek mentén újult a bor.hu is.

A hat borrégió és a hozzájuk rendelt új szlogenek a Magyar bor – Személyesen márkakoncepció égisze alatt az alábbiak szerint alakultak:

Balaton borrégió: Pezsgés, borok, vitorlák és Te személyesen

Duna borrégió: Ízek, borok, pincefalvak és Te személyesen

Felső-Magyarország borrégió: Hegyek, borok, történelem és Te személyesen

Felső-Pannon borrégió: Hit, bor, kultúra és Te személyesen

Pannon borrégió: Völgyek, borok, napfény és Te személyesen

Tokaji borrégió: Dűlők, borok, örökség és Te személyesen

Megújult a bor.hu

A borvidéki utazások népszerűsítését szolgálja ki a teljes egészében megújult bor.hu weboldal, melynek segítségével megszervezhetők a boros utazások – a borvidéki túratippektől kezdve az eseménynaptáron keresztül a borászatok kiválasztásáig. Az oldal minden borvidékről összefoglalja a legfontosabb tudnivalókat, ismerteti a jellemző szőlőfajtákat, borstílusokat, földrajzi adottságokat, a magazin tartalmas cikkeket közöl. A borászatkereső segítségével pedig már csaknem 370 hazai borászat közül válogathat a látogató.

(készült a sajtóközlemény alapján)


Related Posts

Elindult a magyar bor hivatalos weboldala

Elindult a magyar bor hivatalos weboldala

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) az idei évben hívta életre az ágazat teljes támogatását élvező új magyar közösségi bormárkát, a Magyar bor – Személyesen márkakoncepciót. A bormárka új arculatának és koncepciójának tavaszi debütálásán az MTÜ a Hegyközségek Nemzeti Tanácsával közösen célul tűzte ki a magyar […]

Tradíció és innováció nyomában – A Pannonhalmi borvidéken jártunk

Tradíció és innováció nyomában – A Pannonhalmi borvidéken jártunk

A Magyar Turisztikai Ügynökség Zrt. jóvoltából szerencsém volt egy fantasztikus napot eltölteni a mély álmából ébredező Pannonhalmi borvidéken, mely sokkal nehezebb helyzetből indul, mint a túlhájpolt, populárisabb társai. A divatos borvidékek valahogy könnyebben kommunikálnak, ellentétben kisebb társaikkal. Mi lehet ennek az oka? – erre és […]



Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .