Budapesti Borbár Túra 2017

Budapesti Borbár Túra 2017

A Magyar Turisztikai Ügynökség és a Wineglass Communication a tavalyi programsorozat sikerére való tekintettel 2017. július 6-án ismét megrendezi a Budapesti Borbár Túrát. Idén közel harminc helyszínen száz pincészet várja a bortúrázókat a fővárosban. Újítás tavalyhoz képest, hogy a borbárok tematikus programokkal is készülnek: a borkóstolás élménye mellé idén csatlakozik a gasztronómia és a zene is.

„A Budapesti Borbár Túra azért jött létre, hogy ráirányítsa a figyelmet a magyar borrégiók sokszínűségére és gazdagságára a legfontosabb bortermelő települések, borászati körök és egyesületek segítségével. A célunk elsősorban az, hogy felhívjuk az itthoni kikapcsolódást, nyaralást tervezők figyelmét arra, hogy érdemes a nyaralásukat összekötni egy kirándulással valamelyik borvidékre, érdemes ellátogatni egy szőlészetbe, egy pincészetbe.” – mondta el Bánhegyi Zsófia, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgató-helyettese a II. Budapesti Borbár Túrát bemutató sajtótájékoztatón.

A tavalyi, első Budapesti Borbár Túra keretében a magyar borvidékek mutatkoztak be, idén a programhoz csatlakozó borbárok egy-egy vidék borászközösségeit látják vendégül. Így az érdeklődők még több izgalmas bort kóstolhatnak a helyszíneken, sőt, a házigazdák már tematikus programokkal is készülnek: a borkóstolás élménye mellé idén csatlakozik a gasztronómia és a zene is. A szervezők abban bíznak, hogy a fővárosi borbárok és a magyar borvidékek iránt érdeklődőknek így még teljesebb élményben lesz részük. A résztvevőket ezúttal nemcsak a bemutatkozó borászok, hanem turisztikai és gasztronómiai kiadványok is segítik abban, hogy megismerjék hazánk borvidékeit. A program célja, hogy minél többen kapjanak kedvet a nyári és őszi bor-kalandtúrákhoz, borrégióink felfedezéséhez.

A Budapesti Borbár Túra résztvevő helyszínei július 6-án, csütörtökön 16:00 és 22:00 óra között várják az érdeklődőket. Az idei programkínálat a borászközösségekre és az újdonságokra helyezi a hangsúlyt, így például első alkalommal mutatkozhat be a szélesebb közönségnek a pannonhalmi borászok közössége vagy a Tarcal Bor is, kilenc közreműködő pincével.

A vezetett sétákon való részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött az ImageBudapest weboldalán. A rendezvényről további információ az esemény honlapján (www.borbartura.hu) olvasható.

(készül a sajtóközlemény alapján, fotó: Wendl Péter)


Related Posts

A borturizmus áll az őszi kampány fókuszában

A borturizmus áll az őszi kampány fókuszában

A Magyar Turisztikai Ügynökség őszi országos forgalomélénkítő kampányt indít, amelynek a fókuszában a hazai borrégiók állnak. A cél a turisztikai szezon meghosszabbítása és a borvidékek egyediségének, sokszínű kínálatának bemutatása. Ezzel egyidőben elindul a megújult bor.hu, amely még gazdagabb tartalommal és praktikus funkciókkal segíti a turisták […]

Szemléletváltás a bormarketingben

Szemléletváltás a bormarketingben

Új könyv jelent meg, amelyik borászatok számára foglal össze naprakész ismereteket a kommunikáció és a marketing terén. A kötet amellett, hogy a modern eszközök működési logikáját bemutatja, nagy hangsúlyt fektet a stratégiai gondolkodásra, a pincészetek saját hangnemének, kommunikációs üzeneteinek megtalálására. A kiindulópontot az jelenti, hogy […]



Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .