Boredukációs kampányt indít a Hilltop

Boredukációs kampányt indít a Hilltop

Az Agrárminisztérium borászati termékek promóciójának támogatására kiírt pályázatán nyertes Hilltop boredukációs kampányt indít az EU országaiban.  Magyarország egyik legnagyobb borbirtokán gazdálkodó cég a magyar mellett az európai fogyasztókat is megszólítja a borászatnak otthon adó Felső-Pannon borrégió megismertetésével és azon belül a neszmélyi borok népszerűsítésével. A kampány során a Hilltop kiemelt figyelmet fordít a Neszmély OEM földrajzi árujelző új fogyasztókkal történő megismertetésére, a minőségi borfogyasztás mindennapi kultúrájának terjesztésére, a régió uniós oltalmat élvező borászati termékeinek általános népszerűsítésére, valamint a minőségi borfogyasztás kultúrájának támogatására.

A Hilltop borászata 1993-ban egy egykori TSZ pincében, tízezer hektoliternyi fémtartállyal és 110 hektár elöregedett tőkével kezdte meg a neszmélyi bor hírnevének újraépítését. Közel harminc év sikerei után az ország egyik legnagyobb borbirtokaként továbbra is missziójának tekinti a magyar bor népszerűsítését. Ebben a tevékenységében jelent újabb mérföldkövet az Agrárminisztérium által kiírt pályázatán elnyert támogatás, amely még szélesebb közönség megszólítására ad lehetőséget.

„Izgatottan és nagy tervekkel vágunk bele a következő időszakba. Neszmély lassan három évtizede az otthonunk, ezért is örülünk annak, hogy a pályázatnak köszönhetően az eddiginél is többet tehetünk a neszmélyi bor hírnevének öregbítéséért. Szeretnénk, hogy minél többen megismerjék és megszeressék azokat a régiónk boraira jellemző sajátos illat- és ízjegyeket, amik borvidékünk dűlőinek különleges fekvése és mikroklímája csempész a palackokba.” – emelte ki Keresztury Éva, a Hilltop egyik alapító tulajdonosa a pályázati támogatás kapcsán.

Az Agrárminisztérium borászati termékek promóciójának támogatására kiírt pályázatának célja a tudatos és a minőségi borfogyasztás kultúrájának erősítése az Európai Unió piacain belül. A Hilltop ezt követve a következő két évben saját kommunikációjában kiemelt hangsúlyt fektet majd a fogyasztói edukációra: a borászatnak otthont adó Felső-Pannon borrégió és azon belül a Neszmélyi borvidék bemutatásának, a régió szőlőfajtáinak és borainak megismertetésének, a földrajzi árujelzőkről való tájékoztatásnak, emellett informatív anyagokat tesz majd közzé a borkultúráról, és felhívja a figyelmet a tudatos és mértékletes fogyasztásra. Mindezek visszaköszönnek majd a borászat weboldalán, közösségi média oldalain, és – amikor majd a járványhelyzet engedi – rendezvényeken is. A Hilltop szándéka, hogy az edukáció során kiemelten szóljon a fiatalokhoz, „kezdő” borfogyasztókhoz, őket arculatának tavaszra ütemezett megújításával kívánja megszólítani.

Tradíció és innováció: a Hilltopról

Az 1993-ban alapított Hilltop márka a 21. század innovatív megoldásait és a Kamocsay Ákos főborász nevével fémjelzett több évtizedes szaktudást ötvözve formál piacot, ízlést, és teremt kultúrát. A reduktív technológia a különböző fekvésű, talajösszetételű és mikroklímájú neszmélyi dűlők különlegességét könnyen elérhető, értelmezhető és szerethető tételekbe zárja. Ezért a hazánk egyik legnagyobb, több mint 400 hektáros borbirtokán készülő egyedi illatelemekben gazdag borok minőségi, fenntartható és tudatos választást kínálnak a borkedvelők számára. A korábban elsősorban a külföldi vásárlókat megcélzó, és háromnegyed részben ma is exportra dolgozó Hilltop olyan világfajtákkal büszkélkedhet, mint a sauvignon blanc, a pinot gris vagy éppen a fűszeres tramini; és olyan tradicionális hazai kedvencekkel, mint a cserszegi fűszeres, az Irsai Olivér, vagy a királyleányka.

(készült a sajtóközlemény alapján)


Related Posts

Töltött sertésszűz

Töltött sertésszűz

A sertésszűz hálás alapanyag, de néhány könnyen beszerezhető egyszerű hozzávaló segítségével még izgalmasabbá tehetjük a belőle készült fogásokat. A sertésszűz akkor lesz ízletes, ha a belseje szaftos és puha marad, így a sütésnél erre különösen érdemes figyelni. Töltött sertésszűz Hozzávalók és elkészítési mód: 1 db […]

A „magyar Toscana”

A „magyar Toscana”

A Neszmélyi borvidék nem csak azok számára nyújt remek kikapcsolódási lehetőséget, akik a borospincékért és a finom borokért keresik fel. A gazdag történelmi múlt, a természeti kincsek, a festői tájak, a jobbnál-jobb túrázási lehetőségek, és a járványmentes időkben a rendezvények sokasága, melyek színesítik a régió […]



Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .