Magyarország rendezi jövőre a Nemzetközi Borturisztikai Konferenciát

Magyarország rendezi jövőre a Nemzetközi Borturisztikai Konferenciát

“Minden üzlet a tudásról és a kapcsolatokról szól” – talán ez a legfontosabb üzenete a bor- és gasztroturizmussal foglalkozó cégek legfontosabb nemzetközi rendezvényének az IWINETC International Wine Tourism Conference, Exhibition & Workshopnak, mely minden alkalommal a világ egyik kiemelkedő borvidékén kerül megrendezésre.

Az idei, Cataniában megtartott esemény első két napjának konferenciáján közel 20 érdekfeszítő előadást lehetett hallgatni bor- és turizmusmarketingről, a social média kihívásairól, illetve a borvilág régi-új desztinációiról pl. Szlovéniáról, Moldáviáról és Grúziáról. Az előadók a világ legkülönbözőbb pontjairól érkeztek, többek között Ausztráliából, Virginiából, Görögországból, Angliából. A rendezvényen több, mint 15 országból közel 300, borturisztikában érdekelt cég képviseltette magát. Magyarországot az exkluzív utakat kínáló Premium Incoming Utazási Iroda, illetve a Wine a’More Travel Utazási Iroda képviselte, mely évek óta fáradhatatlanul azon dolgozik, hogy a magyar borvidékek a maguk sokszínűségével és egyediségével minél jobban bekerüljenek a nemzetközi turisztikai célpontok közé. A rendezvény aranyszponzora Magyarország volt, a záróelőadáson pedig dr. Török András, a Magyar Turisztikai Ügynökség Gasztronómiáért és Bormarketingért Felelős Igazgatója jelentette be, hogy a 2018. évi 10. jubileumi IWINETC hazánkban Budapesten kerül majd megrendezésre. Remélhetőleg ez jó alkalom lesz arra, hogy a világnak megmutassuk kiemelkedő hazai borainkat, borvidékeinket és az egyedülálló tokaji aszú születési helyét.

(Készült a sajtóközlemény alapján.)


Related Posts

Hampuk Zsolt – „Pengeélen táncol Magyarországon a gasztronómia”

Hampuk Zsolt – „Pengeélen táncol Magyarországon a gasztronómia”

„Kissé egyhangúnak tartom a gondolatot, hogy a gasztronómia csupán az ételekről szól. Annál jóval több, komplexebb, lendületesebb fogalom. Olyan, mint az illatos zene, vagy az ehető szín, borzolja és nyugtatja érzékeinket, külön-külön, vagy akár egyszerre. Befolyásolja hangulatunkat, gondolkodásainkat, élményeinket, jövőnket és múltunkat egyaránt. Kellő alázatot […]

Elindult a magyar bor hivatalos weboldala

Elindult a magyar bor hivatalos weboldala

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) az idei évben hívta életre az ágazat teljes támogatását élvező új magyar közösségi bormárkát, a Magyar bor – Személyesen márkakoncepciót. A bormárka új arculatának és koncepciójának tavaszi debütálásán az MTÜ a Hegyközségek Nemzeti Tanácsával közösen célul tűzte ki a magyar […]



Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .