Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.
A cabernet franc-nak, mint központi elemnek az erőltetése nem kellően átgondolt.
A villányi CF is csak kitűnő évjáratokban és optimális érettség esetén jobb/különlegesebb, mint a világ bármely részén. Jó évjáratokban már sok múlik a jó-szerencsén, közepes évjáratokban pedig gyorsan elfelejtendő a CF.
A merlot – a számára a borvidéken igen kedvező talajadottságok miatt – különleges minőséget képes nyújtani, ráadásul – mint korábban beérő fajta – biztosabban reprodukálható, mint a CF.
Kitűnő évjáratban a cabernet sauvignon-ból is nagy borok készíthetőek, és bár ennek a fajtának a beérése a legkritikusabb, mégis hiba kihagyni, hiszen a CF és M összes villányi termőterülete alig valamivel nagyobb, mint a CS- é ( 290 ha CF, 250 ha M és 420 ha CS ).
Végül, de nem utolsósorban ostoba dolognak tartom azt, hogy egy eléggé lenézett és voltaképpen sehol el nem ismert világfajtával próbál Villány a világpiacra betörni.
Nyilvánvalóan tökéletesen hozzá nem értő népekről van szó: sem az ( önjelölt szakemberekből álló )megbízó, sem a neki dolgozó ügynökség nincsen tisztában azzal, mi lenne a feladatuk, lövésük sincsen a bor-marketingről. A villányi borászatok honlapjai tele vannak „ friss és érdekes „ hírekkel, úgymint „ érik a szőlő, hajlik a vessző stb… „ Teljesen érdektelenek ezek a hírek a potenciális vevő számára. Kit érdekel, hogy mit nyilatkozik bármelyik borász, miközben tudálékosan szaglássza a poharát. Ezen az úton haladva Villány a marketing-lemaradását konzerválja.