Elindult a magyar bor hivatalos weboldala

Elindult a magyar bor hivatalos weboldala

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) az idei évben hívta életre az ágazat teljes támogatását élvező új magyar közösségi bormárkát, a Magyar bor – Személyesen márkakoncepciót. A bormárka új arculatának és koncepciójának tavaszi debütálásán az MTÜ a Hegyközségek Nemzeti Tanácsával közösen célul tűzte ki a magyar bor nagyközönség számára elérhető digitális platformjának létrehozását és működtetését is. E célnak megfelelve elindult egy modern designnal, letisztult képanyaggal, borrégiókat és borvidéket is bemutató térképpel, a magyar bor legfontosabb jellemzőit és tudnivalóit összegző, naprakész honlap, a bor.hu.

A weboldal bemutatja a hazai borrégiókat és borvidékeket, tartalmaz egy bortörténeti összefoglalót, és ismerteti az egyes bortípusokat és a jellegzetes szőlőfajtákat – részben hiánypótló képanyagokkal és leírásokkal. Ezen felül megtalálható az oldalon a borfogyasztás kultúrájához, a bor-étel párosításhoz kapcsolódó útmutatás, továbbá a honlap az általános borkultúra erősítése mellett beszámol az aktuális hírekről és eseményekről is.

Magyar bor – Személyesen

Az MTÜ továbbra is várja a magyarországi borászatok jelentkezését, regisztrációját bor.hu oldal borászati adatbázisába. A weblapon a Borászok/Borászatok menüpontban könnyen elérhető és kezelhető a borászati regisztrációs felület. Célunk, hogy az érdeklődők számára a regisztrált magyar borászatok kereshetővé váljanak a legkülönbözőbb szűrési kritériumok alapján – pl. helyben étkezés és szállás, pincelátogatáshoz kapcsolódó programok stb. A teljes országot lefedő borászati partneradatbázis segítségével a gasztro- és borturisták könnyedén meg tudják szervezni útjukat, ezzel is elősegítve a hazai borturisztikai forgalom fellendülését.

Az oldal 2020-ban kiegészül egy eseménynaptárral és médiatárral, illetve angol nyelvű verziója is elérhető lesz. További információkért az MTÜ borért felelős szakértői az info@bor.hu címen állnak rendelkezésre.

(készült a sajtóközlemény alapján)


Related Posts

Kovács Nimród – „Csak így tud berobbanni az Egri borvidék a világba”

Kovács Nimród – „Csak így tud berobbanni az Egri borvidék a világba”

„A legtöbb egri borász szerint a bikavérről és az egri csillagról kell szólnia Egernek, de én nem értek egyet ezzel. Mindkét márka nehezen kommunikálható, különösen a lejáratott és nehezen definiálható bikavér. Ennek újjáépítése elég kemény dió” – vallja Kovács Nimród, az év Gasztroborásza, akinek borai […]

Quo vadis Villányi Franc?

Quo vadis Villányi Franc?

A világ azt sem tudja, hol van Magyarország, nem, hogy Villány vagy a villányi franc – mondta múlt héten borászok és újságírók jelenlétében a komoly nemzetközi szaktekintélynek örvendő borszakértő, Elizabeth Gabay Master of Wine. A teremben csend, pedig ez nem titok és nincs is benne […]



Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..